+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Amande Wine Wellness Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 388 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Lenka Horáčková

Junges Paar, 25.11.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
34 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
2

Iveta Výbošťoková

Gruppe von Freunden, 17.9.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Strava bola chutná, raňajky boli podávané formou švédskych stolov s uspokojivou rôznorodosťou. Ochutnávka vín s vinárom a someliérom p.Kuklom bola zaujímavá, pútavá a víno výborné.

  • Vybavenie hotela nedostatočné na hodnotenie 4 hviezdičkami. Starší nábytok a vybavenie kúpelní sa hodia skôr na úroveň 2 hviezdičiek. Na izbách nebola pitná voda vo fľašiach. V rámci zakúpeného balíčka sme mali na izbu fľašu prívlastkového vína, ktorý sme si museli výslovne pýtať, inak by nám ho naúčtovali. Mali sme dostať darček pri odchode, ktorý sme nedostali. Wellnes bol v čase nášho pobytu obsadený, takže sme ho nemohli využiť.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
1

Jan

Älteres Paar, 4.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotel je na dobrém místě,okolí je dobře vybaveno-dobré koupaliště,jídlo,sport areál atd. Personál se uměl dobře a často omlouvat za nedostatky Jídlo bylo ucházející

  • Neuvěřitelně dlouhé čekání na obsluhu/při večeřích/ a na jídlo/i přes 70-90 minut!!!!/ a to se týkalo 90% klientů. Na vybavení bylo vidět že už je dost opotřebené Všechny termíny Wellness byly obsazeny i několik dní dopředu/krátká prac.doba/

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
6

Pavel

Einzelreisender, 17.8.2009

Русский

  • Gesamtbewertung
52 %
  • The room was not clean. Wet towel, bed shear, garbage. Then we moved to room for the disabled. Keys to the rooms did not work, they had an additional program. Cleaning in the room was not, but brought a lot of towels. Why? Of the good: a free internet WI-FI and satisfying breakfast.

  • The room was not clean. Wet towel, bed shear, garbage. Then we moved to room for the disabled. Keys to the rooms did not work, they had an additional program. Cleaning in the room was not, but brought a lot of towels. Why? Of the good: a free internet WI-FI and satisfying breakfast.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jitka Hladká

Älteres Paar, 6.10.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Pokoj sice vybavený střídmě (1 židle pro dvě osoby), postele kvalitní, u radiátoru se rozpadají boční lišty. V koupelně nevhodně umístěný držák toaletního papíru (?obráceně). Pokoj ve standardu, příště si asi objednáme jiný typ. Hodně nás rušili (asi) hosté po 23:00

  • Wellnes

  • rušení nočního klidu

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jana

Älteres Paar, 25.10.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Ve srovnání, jaké hotely jsme již navštívili, byla cena balíčku přemrštěná- i za polovinu ceny by to bylo moc... Hotel má do luxusu a wellness hotelu hodně daleko....

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 18.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Ochotný a příjemný personál Dobré jídlo

  • Na pokoji chladnička nešla Klimatizace taky nešla Postel rozvrzalá a tvrdá

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
5

OLGA KRAUSOVÁ

Einzelreisender, 18.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
6

Miloslav

Älteres Paar, 13.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • vstřícný přístup na recepci, při předčasném ukončení pobytu snaha najít řešení, omluva za nepohodu, snížení ceny

  • hotel si dává označení 4* - bohužel ale pokoj bez klimatizace (což nelze při teplotě venku přes 32 stupňů C v pokoji vydržet), bez ledničky, v popisu pokoje i návod k použití trezoru, který v pokoji není. Z hlediska vybavení a pohody v pokoji velká nespokojenost.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
2
Wert/Geld
4

Lenka Vlčková

Einzelreisender, 27.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • S ubytováním i službami hotelu jsme byli spokojeni. Velmi příjemný personál. Jen vybavení hotelového pokoje dle našeho názoru neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu (zejména chybí lednička, minibar). Pak je trochu problém, že v balíčku jsme měli nějakou wellness nabídku, ale v době objednání, tj. v den příjezdu do hotelu již tato nabídka nebyla kompletní.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Robert

Einzelreisender, 25.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Gastro sluzby. Kvalita jedal a personalu bola urcite nadstandardna a urcite je to nieco kvoli comu sa oplati do hotela vratit.

  • Mali sme izby nad hospodou/dvorom a v noci z piatka na sobotu bol este o 3.00 rano taky hluk, ze sa nedalo spat pri otvorenom okne. Zapnut klimatizaciu neodporucam, je STRASNE hlucna, urcite odporucam vymenit jednotky, lebo toto su stare typy. Rovnako ventilator na WC je nadstandardne hlucny.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Prostě pro nás průměr! Neurazí, ale bohužel ani neoslní!

  • Pokoj, soukromí - byli jsme odděleni od všech ubytovaných. Snídaně - klasické švédské stoly, přesto zde byly i jiné druhy jídla, než je obvyklé. Super byla bylinková sauna.

  • Restaurace - velké prostoje mezi jídly u večeře. Jídlo bylo v menu uvedeno bez množství, 1x i bez výběru nabídky, prostě bylo určeno. Nemohli jsme si vybrat moučník, káva z automatu, byť jsme měli vše součástí wocheru. Porce šíleně malé!

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 31.10.2014

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Lukáš Červenka

Älteres Paar, 29.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Příjemný personál, výborné služby wellness. Dobré jídlo.

  • Hlučný hotel. Slabá nabídka snídaně.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
8

Lenka Stachová

Familie mit älteren Kindern, 6.7.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Snídaně byly bohaté na výběr,pravidelně doplňováno. Čisto. Pobyt byl ale předražený.

  • Dojezdová vzdálenost většiny atraktivních lokalit.

  • Třílůžkový pokoj neposkytuje dostatek prostoru pro tři dospělé. Chybí minilednička,což je v parných dnech zásadní nedostatek. Cenové nasazení v hotelové restauraci a v okolí je nesmyslné.Polední menu za porci 250Kč i více??? A na závěr pro návštěvníky,kteří hledají klidný spánek....v místě 24/7 bije kostelní zvon ?

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 11.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Iveta Krajčová

Familie mit älteren Kindern, 19.4.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Bohaté a chuťově výborné snídaně, příjemný wellness

  • K večeři nebyla ze tří jídel ani jedna varianta bezmasá

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Lenka Marušáková

Älteres Paar, 18.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Ochotný a příjemný personál, čisté pokoje, velmi dobré jídlo

  • Záporně hodnotím služby poskytované v hotelovém wellness - délka poskytované služby neodpovídala délce uvedené ve voucheru, v rámci mokré zóny jsou společné šatny, i když je rezervovaná mokrá zóna na určitou hodinu je tato služba poskytována dalším osobám, což je nepříjemné, neboť zóna je přístupná pouze bez plavek, tudíž pokud je již někdo ve vířivce, musíte počkat zda a kdy ji tyto osoby opustí, zkrátka systém je založený na prostřídávání se ve vířivce, saunách mezi osobami, které se navzájem neznají - pokud tento systém je takto organizován, tak by měl být organizován personálem a ne tak, že je to ponecháno jak se hosté domluví a zda-li, nebo by měl být poskytován privátně (což je naprosto běžné - pokud je i ve vířivce podmínka návštěvy bez plavek).

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 9.6.2014

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 31.7.2012

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Příjemná a vstřícná obsluha, božská kuchyně.

  • Neklimatizované pokoje,absence ledničky, mikro-sprchy!!!!

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6